Lancia Delta II 2.0 MT Turbo (186 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Lancia Delta II 2.0 MT Turbo (186 KM) Hatchback

    Lancia Delta w wersji II 2.0 MT Turbo (186 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 1993 do 1999 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1995 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 186 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 290 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 7.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 220 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 63 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 663 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4011 mm, jest szerokie na 1759 mm, a wysokość jego jest równa 1430 mm. Rozstaw osi na poziomie 2540 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Lancia
    Model: Delta
    Generacja: II
    Seria: Hatchback
    Modyfikacja: 2.0 MT Turbo (186 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 1993 - 1999
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4011 [mm]
    Szerokość: 1759 [mm]
    Wysokość: 1430 [mm]
    Rozstaw osi: 2540 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1478 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1402 [mm]
    Masa własna: 1312 [kg]
    Prześwit: 160 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 310 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 310 [litr]
    Masa całkowita: 1830 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1995 [cm³]
    Moc silnika: 137 [kW] | 186 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 750 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 290 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 84.0 [mm]
    Skok tłoka: 90.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 9.50 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 7.5 [s]
    Norma ekologiczna EURO: EURO I i po 1996 roku EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa: 63 [litr]
    Prędkość maksymalna: 220 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT33665] korzystająć z tej wiadomości na PW.