Mercedes-Benz AMG GT C190 Lift 4.0 AMG Speedshift DCT 7G (476 KM) Roadster

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mercedes-Benz AMG GT w wersji C190 Lift 4.0 AMG Speedshift DCT 7G (476 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu roadster produkowany w latach od 2017 do 2018 roku. Model ten otrzymał ośmiocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 3982 cm³ (4L) osiągający maksymalną moc 476 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 630 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o siedmiu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 4.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 302 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 11.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 65 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 570 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4544 mm, jest szerokie na 1939 mm, a wysokość jego jest równa 1259 mm. Rozstaw osi na poziomie 2630 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Mercedes-Benz
    Model
    AMG GT
    Generacja
    C190 Lift
    Seria
    Roadster
    Modyfikacja
    4.0 AMG Speedshift DCT 7G (476 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Roadster
    Lata produkcji
    2017 - 2018
    Liczba miejsc
    2
    Wymiary i masa
    Długość
    4544 [mm]
    Szerokość
    1939 [mm]
    Wysokość
    1259 [mm]
    Rozstaw osi
    2630 [mm]
    Maksymalne obciążenie osi przód/tył
    780/890 [kg]
    Masa własna
    1670 [kg]
    Ładowność
    270 [kg]
    Masa całkowita
    1940 [kg]
    Średnica zawracania
    11.50 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    3982 [cm³]
    Moc silnika
    350 [kW] | 476 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    630 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Rodzaj doładowania
    Biturbo
    Układ cylindrów
    Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów
    8
    Średnica cylindra
    83.0 [mm]
    Skok tłoka
    92.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    od 1 700 do 5 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego
    Intercooler
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb98 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Automatyczna Speed-shift DCT (Dual Clutch Transmission)
    Liczba biegów
    7
    Rodzaj napędu
    Tylny
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    15.50 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    11.40 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    9.10 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    4.0 [s]
    Zasięg
    od 420 do 710 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO VI
    Pojemność zbiornika paliwa
    65 [litr]
    Prędkość maksymalna
    302 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Perforowane, wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Perforowane, wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Podwójne wahacze
    Zawieszenie tylne
    Niezależne, Podwójne wahacze
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT3386] korzystająć z tej wiadomości na PW.