Mercedes-Benz AMG GT C190 Lift 4.0 AMG Speedshift DCT 7G (476 KM) Roadster

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mercedes-Benz AMG GT C190 Lift 4.0 AMG Speedshift DCT 7G (476 KM) Roadster

    Mercedes-Benz AMG GT w wersji C190 Lift 4.0 AMG Speedshift DCT 7G (476 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu roadster produkowany w latach od 2017 do 2018 roku. Model ten otrzymał ośmiocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 3982 cm³ (4L) osiągający maksymalną moc 476 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 630 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o siedmiu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 4.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 302 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 11.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 65 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 570 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4544 mm, jest szerokie na 1939 mm, a wysokość jego jest równa 1259 mm. Rozstaw osi na poziomie 2630 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mercedes-Benz
    Model: AMG GT
    Generacja: C190 Lift
    Seria: Roadster
    Modyfikacja: 4.0 AMG Speedshift DCT 7G (476 KM)
    Rodzaj nadwozia: Roadster
    Lata produkcji: 2017 - 2018
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 4544 [mm]
    Szerokość: 1939 [mm]
    Wysokość: 1259 [mm]
    Rozstaw osi: 2630 [mm]
    Masa własna: 1670 [kg]
    Ładowność: 270 [kg]
    Masa całkowita: 1940 [kg]
    Średnica zawracania: 11.50 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 3982 [cm³]
    Moc silnika: 350 [kW] | 476 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 630 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 8
    Rodzaj doładowania: Biturbo
    Średnica cylindra: 83.0 [mm]
    Skok tłoka: 92.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 1 700 do 5 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna Speed-shift DCT (Dual Clutch Transmission)
    Liczba biegów: 7
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 15.50 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 11.40 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 9.10 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 4.0 [s]
    Zasięg: od 420 do 710 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO VI
    Pojemność zbiornika paliwa: 65 [litr]
    Prędkość maksymalna: 302 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Perforowane, wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Perforowane, wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Podwójne wahacze
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Podwójne wahacze

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT3386] korzystająć z tej wiadomości na PW.