Volkswagen Passat B6 2.0 TDI MT (140 KM) kombi 5-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Volkswagen Passat w wersji B6 2.0 TDI MT (140 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2005 do 2010 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1968 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 140 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 320 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.1 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 206 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1186 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4774 mm, jest szerokie na 1820 mm, a wysokość jego jest równa 1517 mm. Rozstaw osi na poziomie 2709 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Passat
    Generacja
    B6
    Seria
    kombi 5-drzwi
    Modyfikacja
    2.0 TDI MT (140 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Kombi
    Lata produkcji
    2005 - 2010
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4774 [mm]
    Szerokość
    1820 [mm]
    Wysokość
    1517 [mm]
    Rozstaw osi
    2709 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1552 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1551 [mm]
    Masa własna
    1585 [kg]
    Prześwit
    114 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    1731 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    603 [litr]
    Masa całkowita
    2140 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami)
    3940 [kg]
    Średnica zawracania
    11.40 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika
    1968 [cm³]
    Moc silnika
    103 [kW] | 140 [KM]
    Maksymalne obroty
    od 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    320 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    81.0 [mm]
    Skok tłoka
    95.5 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 1 750 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego
    Intercooler
    Rodzaj paliwa
    B7, B10, XTL, ON - olej napędowy
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    6
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    7.90 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    5.90 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    4.90 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    10.1 [s]
    Zasięg
    od 890 do 1 430 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa
    70 [litr]
    Prędkość maksymalna
    206 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne
    Niezależne, Wielowahaczowe
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT34249] korzystająć z tej wiadomości na PW.