Toyota Crown Majesta S150 Lift 3.0 AT (220 KM) Hardtop

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Toyota Crown Majesta S150 Lift 3.0 AT (220 KM) Hardtop

    Toyota Crown Majesta w wersji S150 Lift 3.0 AT (220 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hardtop produkowany w latach od 1997 do 1999 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2997 cm³ (3L) osiągający maksymalną moc 220 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 294 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Zbiornik paliwa ma pojemność 80 litrów.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4900 mm, jest szerokie na 1795 mm, a wysokość jego jest równa 1430 mm. Rozstaw osi na poziomie 2780 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Toyota
    Model: Crown Majesta
    Generacja: S150 Lift
    Seria: Hardtop
    Modyfikacja: 3.0 AT (220 KM)
    Rodzaj nadwozia: hardtop
    Lata produkcji: 1997 - 1999
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4900 [mm]
    Szerokość: 1795 [mm]
    Wysokość: 1430 [mm]
    Rozstaw osi: 2780 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1535 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1515 [mm]
    Masa własna: 1610 [kg]
    Prześwit: 145 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 530 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 530 [litr]
    Średnica zawracania: 11.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2997 [cm³]
    Moc silnika: 162 [kW] | 220 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 600 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 294 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 6
    Średnica cylindra: 86.0 [mm]
    Skok tłoka: 86.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Norma ekologiczna EURO: EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa: 80 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Podwójne wahacze, Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Dwóch dźwignię, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT34400] korzystająć z tej wiadomości na PW.