Peugeot 407 I 3.0 AT (211 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 407 I 3.0 AT (211 KM) kombi

    Peugeot 407 w wersji I 3.0 AT (211 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2004 do 2010 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2946 cm³ (2.9L) osiągający maksymalną moc 211 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 290 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 229 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 66 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 733 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4763 mm, jest szerokie na 1811 mm, a wysokość jego jest równa 1486 mm. Rozstaw osi na poziomie 2725 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 407
    Generacja: I
    Seria: kombi
    Modyfikacja: 3.0 AT (211 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 2004 - 2010
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4763 [mm]
    Szerokość: 1811 [mm]
    Wysokość: 1486 [mm]
    Rozstaw osi: 2725 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1554 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1510 [mm]
    Masa własna: 1640 [kg]
    Prześwit: 136 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 489 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 489 [litr]
    Masa całkowita: 2260 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2946 [cm³]
    Moc silnika: 155 [kW] | 211 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 290 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 6
    Średnica cylindra: 87.0 [mm]
    Skok tłoka: 82.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 750 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 14.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 9.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 7.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.0 [s]
    Zasięg: od 470 do 940 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 66 [litr]
    Prędkość maksymalna: 229 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Zawieszenie pół zależne - tylna belka skrętna

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT35025] korzystająć z tej wiadomości na PW.