Plymouth Laser I 2.0i MT Turbo (197 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Plymouth Laser I 2.0i MT Turbo (197 KM) Coupe

    Ocena: 0.0/5
    Plymouth Laser w wersji I 2.0i MT Turbo (197 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 1989 do 1994 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1997 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 197 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 276 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 230 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 13.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 444 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4330 mm, jest szerokie na 1690 mm, a wysokość jego jest równa 1310 mm. Rozstaw osi na poziomie 2470 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Plymouth
    Model: Laser
    Generacja: I
    Seria: Coupe
    Modyfikacja: 2.0i MT Turbo (197 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 1989 - 1994
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4330 [mm]
    Szerokość: 1690 [mm]
    Wysokość: 1310 [mm]
    Rozstaw osi: 2470 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1465 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1450 [mm]
    Masa własna: 1245 [kg]
    Prześwit: 160 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 730 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 290 [litr]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1997 [cm³]
    Moc silnika: 145 [kW] | 197 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 276 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 85.0 [mm]
    Skok tłoka: 88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: Pb92 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 18.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 13.50 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 9.00 [l/100km]
    Zasięg: od 330 do 670 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]
    Prędkość maksymalna: 230 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT35382] korzystająć z tej wiadomości na PW.