Opel Mokka I 1.4 Turbo AT (140 KM) Crossover

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Opel Mokka w wersji I 1.4 Turbo AT (140 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu crossover produkowany w latach od 2012 do 2015 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1364 cm³ (1.4L) osiągający maksymalną moc 140 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 200 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.7 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 191 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 52 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 765 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4278 mm, jest szerokie na 1777 mm, a wysokość jego jest równa 1658 mm. Rozstaw osi na poziomie 2555 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Opel
    Model
    Mokka
    Generacja
    I
    Seria
    Crossover
    Modyfikacja
    1.4 Turbo AT (140 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Crossover
    Lata produkcji
    2012 - 2015
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4278 [mm]
    Szerokość
    1777 [mm]
    Wysokość
    1658 [mm]
    Rozstaw osi
    2555 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1540 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1540 [mm]
    Masa własna
    1329 [kg]
    Prześwit
    158 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    1372 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    362 [litr]
    Ładowność
    435 [kg]
    Masa całkowita
    1764 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami)
    2964 [kg]
    Średnica zawracania
    10.80 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    1364 [cm³]
    Moc silnika
    103 [kW] | 140 [KM]
    Maksymalne obroty
    od 4 900 do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    200 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    od 1 850 do 4 900 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb95 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Automatyczna
    Liczba biegów
    6
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    8.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    6.80 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    5.70 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    10.7 [s]
    Zasięg
    od 600 do 910 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa
    52 [litr]
    Prędkość maksymalna
    191 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne
    Niezależne, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT35521] korzystająć z tej wiadomości na PW.