Opel Mokka I 1.4 Turbo AT (140 KM) Crossover

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Opel Mokka I 1.4 Turbo AT (140 KM) Crossover

    Ocena: 0.0/5
    Opel Mokka w wersji I 1.4 Turbo AT (140 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu crossover produkowany w latach od 2012 do 2015 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1364 cm³ (1.4L) osiągający maksymalną moc 140 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 200 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.7 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 191 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 52 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 765 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4278 mm, jest szerokie na 1777 mm, a wysokość jego jest równa 1658 mm. Rozstaw osi na poziomie 2555 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Opel
    Model: Mokka
    Generacja: I
    Seria: Crossover
    Modyfikacja: 1.4 Turbo AT (140 KM)
    Rodzaj nadwozia: Crossover
    Lata produkcji: 2012 - 2015
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4278 [mm]
    Szerokość: 1777 [mm]
    Wysokość: 1658 [mm]
    Rozstaw osi: 2555 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1540 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1540 [mm]
    Masa własna: 1329 [kg]
    Prześwit: 158 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1372 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 362 [litr]
    Ładowność: 435 [kg]
    Masa całkowita: 1764 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 2964 [kg]
    Średnica zawracania: 10.80 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1364 [cm³]
    Moc silnika: 103 [kW] | 140 [KM]
    Maksymalne obroty: od 4 900 do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 200 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 1 850 do 4 900 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 8.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.80 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.70 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 10.7 [s]
    Zasięg: od 600 do 910 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 52 [litr]
    Prędkość maksymalna: 191 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT35521] korzystająć z tej wiadomości na PW.