Hyundai i40 VF 1.7 CRDi MT (136 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Hyundai i40 VF 1.7 CRDi MT (136 KM) Sedan

    Ocena: 0.0/5
    Hyundai i40 w wersji VF 1.7 CRDi MT (136 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2011 do 2015 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1685 cm³ (1.7L) osiągający maksymalną moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 325 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.6 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 198 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1556 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4740 mm, jest szerokie na 1815 mm, a wysokość jego jest równa 1470 mm. Rozstaw osi na poziomie 2770 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Hyundai
    Model: i40
    Generacja: VF
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 1.7 CRDi MT (136 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2011 - 2015
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4740 [mm]
    Szerokość: 1815 [mm]
    Wysokość: 1470 [mm]
    Rozstaw osi: 2770 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1591 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1597 [mm]
    Masa własna: 1488 [kg]
    Prześwit: 140 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 525 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 525 [litr]
    Ładowność: 592 [kg]
    Masa całkowita: 2080 [kg]
    Średnica zawracania: 11.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1685 [cm³]
    Moc silnika: 100 [kW] | 136 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 325 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 2 000 do 2 500 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 5.30 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 4.50 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.10 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 10.6 [s]
    Zasięg: od 1 320 do 1 710 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 70 [litr]
    Prędkość maksymalna: 198 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT36530] korzystająć z tej wiadomości na PW.