FSO Polonez II Lift 1.9D MT (70 KM) Caro Plus hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • FSO Polonez II Lift 1.9D MT (70 KM) Caro Plus hatchback

    FSO Polonez w wersji II Lift 1.9D MT (70 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 1997 do 2002 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1905 cm³ (1.9L) osiągający maksymalną moc 70 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 120 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 20.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 140 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.6 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 45 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 682 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4318 mm, jest szerokie na 1650 mm, a wysokość jego jest równa 1420 mm. Rozstaw osi na poziomie 2509 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: FSO
    Model: Polonez
    Generacja: II Lift
    Seria: Caro Plus hatchback
    Modyfikacja: 1.9D MT (70 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 1997 - 2002
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4318 [mm]
    Szerokość: 1650 [mm]
    Wysokość: 1420 [mm]
    Rozstaw osi: 2509 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1315 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1292 [mm]
    Masa własna: 1135 [kg]
    Prześwit: 130 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1070 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 300 [litr]
    Masa całkowita: 1560 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1905 [cm³]
    Moc silnika: 51 [kW] | 70 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 600 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 120 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 83.0 [mm]
    Skok tłoka: 88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 8 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.60 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 20.0 [s]
    Norma ekologiczna EURO: EURO II i po 2000 roku EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 45 [litr]
    Prędkość maksymalna: 140 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT36610] korzystająć z tej wiadomości na PW.