Mitsubishi Carisma I 1.9 AT TD (90 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mitsubishi Carisma I 1.9 AT TD (90 KM) Sedan

    Mitsubishi Carisma w wersji I 1.9 AT TD (90 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 1995 do 2000 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1870 cm³ (1.9L) osiągający maksymalną moc 90 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 176 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 12.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 180 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1000 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4435 mm, jest szerokie na 1710 mm, a wysokość jego jest równa 1405 mm. Rozstaw osi na poziomie 2550 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mitsubishi
    Model: Carisma
    Generacja: I
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 1.9 AT TD (90 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 1995 - 2000
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4435 [mm]
    Szerokość: 1710 [mm]
    Wysokość: 1405 [mm]
    Rozstaw osi: 2550 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1455 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1475 [mm]
    Masa własna: 1145 [kg]
    Prześwit: 150 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 460 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 460 [litr]
    Masa całkowita: 1675 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1870 [cm³]
    Moc silnika: 66 [kW] | 90 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 250 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 176 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 80.0 [mm]
    Skok tłoka: 93.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 250 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 8.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 12.0 [s]
    Zasięg: od 750 do 1 250 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO I i po 1996 roku EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]
    Prędkość maksymalna: 180 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe, Amortyzatory, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT36678] korzystająć z tej wiadomości na PW.