Kia Cee'd w wersji I Lift 1.6 AT (126 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2010 do 2012 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1591 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 154 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.4 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 187 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 53 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 779 km.
We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4490 mm, jest szerokie na 1790 mm, a wysokość jego jest równa 1525 mm. Rozstaw osi na poziomie 2650 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.
Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
Marka: Kia
Model: Cee'd
Generacja: I Lift
Seria: SW kombi
Modyfikacja: 1.6 AT (126 KM)
Rodzaj nadwozia: Kombi
Lata produkcji: 2010 - 2012
Liczba miejsc: 5
Wymiary i masa
Długość: 4490 [mm]
Szerokość: 1790 [mm]
Wysokość: 1525 [mm]
Rozstaw osi: 2650 [mm]
Rozstaw kół przednich: 1538 [mm]
Rozstaw kół tylnych: 1536 [mm]
Masa własna: 1342 [kg]
Prześwit: 150 [mm]
Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1664 [litr]
Minimalna przestrzeń bagażowa: 534 [litr]
Ładowność: 498 [kg]
Masa całkowita: 1840 [kg]
Średnica zawracania: 10.34 [m]
Silnik
Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
Pojemność silnika: 1591 [cm³]
Moc silnika: 93 [kW] | 126 [KM]
Maksymalne obroty: do 6 300 [obr/min]
Maksymalny moment obrotowy: 154 [Nm]
Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
Liczba cylindrów: 4
Średnica cylindra: 77.0 [mm]
Skok tłoka: 85.4 [mm]
Liczba zaworów na cylinder: 4
Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 200 [obr/min]
Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna
Skrzynia biegów i napęd
Typ skrzyni biegów: Automatyczna
Liczba biegów: 4
Rodzaj napędu: Przedni
Spalanie i osiągi
Spalanie - cykl miejski: 8.40 [l/100km]
Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.80 [l/100km]
Spalanie - cykl pozamiejski: 5.90 [l/100km]
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 11.4 [s]
Zasięg: od 630 do 900 [km]
Norma ekologiczna EURO: EURO V
Pojemność zbiornika paliwa: 53 [litr]
Prędkość maksymalna: 187 [km/h]
Układ hamulcowy i zawieszenie
Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona