Peugeot 508 I 2.0 Hdi AT (163 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 508 I 2.0 Hdi AT (163 KM) kombi

    Peugeot 508 w wersji I 2.0 Hdi AT (163 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2010 do 2014 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1997 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 163 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 340 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 223 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.7 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 72 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1263 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4813 mm, jest szerokie na 1853 mm, a wysokość jego jest równa 1476 mm. Rozstaw osi na poziomie 2817 mm i większy jest zarezerwowany dla samochodów klasy wyższej-średniej i luksusowych limuzyn co pozwala na komfortowe dłuższe podróże i zapewnia wystarczającą ilość przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu tak aby czuli się komfortowo.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 508
    Generacja: I
    Seria: kombi
    Modyfikacja: 2.0 Hdi AT (163 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 2010 - 2014
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4813 [mm]
    Szerokość: 1853 [mm]
    Wysokość: 1476 [mm]
    Rozstaw osi: 2817 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1579 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1552 [mm]
    Masa własna: 1615 [kg]
    Prześwit: 148 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1556 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 518 [litr]
    Masa całkowita: 2180 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 3180 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1997 [cm³]
    Moc silnika: 120 [kW] | 163 [KM]
    Maksymalne obroty: do 3 750 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 340 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 85.0 [mm]
    Skok tłoka: 88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 2 000 do 3 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.80 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.70 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.50 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.5 [s]
    Zasięg: od 920 do 1 600 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 72 [litr]
    Prędkość maksymalna: 223 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT37691] korzystająć z tej wiadomości na PW.