Luxgen 6 I 2.0 Turbo AT (170 KM) Crossover

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Luxgen 6 I 2.0 Turbo AT (170 KM) Crossover

    Luxgen 6 w wersji I 2.0 Turbo AT (170 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu crossover produkowany w latach od 2013 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1998 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 261 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 743 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4625 mm, jest szerokie na 1825 mm, a wysokość jego jest równa 1645 mm. Rozstaw osi na poziomie 2720 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Luxgen
    Model: 6
    Generacja: I
    Seria: Crossover
    Modyfikacja: 2.0 Turbo AT (170 KM)
    Rodzaj nadwozia: Crossover
    Lata produkcji: 2013 - 2018
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4625 [mm]
    Szerokość: 1825 [mm]
    Wysokość: 1645 [mm]
    Rozstaw osi: 2720 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1555 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1565 [mm]
    Masa własna: 1486 [kg]
    Prześwit: 175 [mm]
    Średnica zawracania: 11.40 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1998 [cm³]
    Moc silnika: 125 [kW] | 170 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 261 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 2 400 do 4 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 7.40 [l/100km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 55 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Belka skrętna

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT38086] korzystająć z tej wiadomości na PW.