Mercedes-Benz SL-Klasa R230 Lift SL 500 7G-Tronic (388 KM) Roadster 2-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mercedes-Benz SL-Klasa w wersji R230 Lift SL 500 7G-Tronic (388 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu roadster produkowany w latach od 2006 do 2008 roku. Model ten otrzymał ośmiocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 5461 cm³ (5.5L) osiągający maksymalną moc 388 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 530 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o siedmiu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 5.4 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 250 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 12.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 80 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 656 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4532 mm, jest szerokie na 1827 mm, a wysokość jego jest równa 1298 mm. Rozstaw osi na poziomie 2560 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Mercedes-Benz
    Model
    SL-Klasa
    Generacja
    R230 Lift
    Seria
    Roadster 2-drzwi
    Modyfikacja
    SL 500 7G-Tronic (388 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Roadster
    Lata produkcji
    2006 - 2008
    Liczba miejsc
    4
    Wymiary i masa
    Długość
    4532 [mm]
    Szerokość
    1827 [mm]
    Wysokość
    1298 [mm]
    Rozstaw osi
    2560 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1559 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1537 [mm]
    Masa własna
    1910 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    339 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    235 [litr]
    Ładowność
    295 [kg]
    Masa całkowita
    2205 [kg]
    Średnica zawracania
    11.40 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    5461 [cm³]
    Moc silnika
    285 [kW] | 388 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    530 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów
    Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów
    8
    Średnica cylindra
    98.0 [mm]
    Skok tłoka
    90.5 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    od 2 800 do 4 800 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb95 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Automatyczna
    Liczba biegów
    7
    Rodzaj napędu
    Tylny
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    18.20 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    12.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    8.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    5.4 [s]
    Zasięg
    od 440 do 910 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa
    80 [litr]
    Prędkość maksymalna
    250 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Perforowane, wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Wielowahaczowe, Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne
    Niezależne, Wielowahaczowe, Sprężyny śrubowe
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT39121] korzystająć z tej wiadomości na PW.