Toyota Crown S130 2.4 TD AT (100 KM) JDM kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Toyota Crown S130 2.4 TD AT (100 KM) JDM kombi

    Toyota Crown w wersji S130 2.4 TD AT (100 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 1987 do 1991 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2446 cm³ (2.4L) osiągający maksymalną moc 100 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 221 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Zbiornik paliwa ma pojemność 64 litrów.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy sześć miejsc dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 7 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4860 mm, jest szerokie na 1725 mm, a wysokość jego jest równa 1515 mm. Rozstaw osi na poziomie 2730 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Toyota
    Model: Crown
    Generacja: S130
    Seria: JDM kombi
    Modyfikacja: 2.4 TD AT (100 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 1987 - 1991
    Liczba miejsc: 7

    Wymiary i masa

    Długość: 4860 [mm]
    Szerokość: 1725 [mm]
    Wysokość: 1515 [mm]
    Rozstaw osi: 2730 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1455 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1400 [mm]
    Masa własna: 1570 [kg]
    Prześwit: 170 [mm]
    Średnica zawracania: 11.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 2446 [cm³]
    Moc silnika: 74 [kW] | 100 [KM]
    Maksymalne obroty: do 3 800 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 221 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 92.0 [mm]
    Skok tłoka: 92.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 400 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 64 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Podwójne wahacze, Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wahacze wzdłużne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT39398] korzystająć z tej wiadomości na PW.