Renault Clio II Lift 3.0 T MT (255 KM) V6 Sport hatchback 2-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Renault Clio II Lift 3.0 T MT (255 KM) V6 Sport hatchback 2-drzwi

    Renault Clio w wersji II Lift 3.0 T MT (255 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2001 do 2005 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2946 cm³ (2.9L) osiągający maksymalną moc 255 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 300 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 5.8 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 245 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 11.9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 61 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 513 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3830 mm, jest szerokie na 1940 mm, a wysokość jego jest równa 1420 mm. Rozstaw osi na poziomie 2510 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Renault
    Model: Clio
    Generacja: II Lift
    Seria: V6 Sport hatchback 2-drzwi
    Modyfikacja: 3.0 T MT (255 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2001 - 2005
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 3830 [mm]
    Szerokość: 1940 [mm]
    Wysokość: 1420 [mm]
    Rozstaw osi: 2510 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1516 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1523 [mm]
    Masa własna: 1335 [kg]
    Prześwit: 100 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 110 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 65 [litr]
    Ładowność: 210 [kg]
    Masa całkowita: 1545 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2946 [cm³]
    Moc silnika: 188 [kW] | 255 [KM]
    Maksymalne obroty: do 7 150 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 300 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 6
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 87.0 [mm]
    Skok tłoka: 82.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 650 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 15.50 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 11.90 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 9.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5.8 [s]
    Zasięg: od 390 do 620 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 61 [litr]
    Prędkość maksymalna: 245 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Zawieszenie pół zależne - tylna belka skrętna

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT39598] korzystająć z tej wiadomości na PW.