Honda S2000 AP2 2.0 MT (237 KM) Roadster

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Honda S2000 AP2 2.0 MT (237 KM) Roadster

    Honda S2000 w wersji AP2 2.0 MT (237 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu roadster produkowany w latach od 2004 do 2009 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1997 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 237 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 208 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 6.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 241 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 10 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 50 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 500 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4135 mm, jest szerokie na 1750 mm, a wysokość jego jest równa 1270 mm. Rozstaw osi na poziomie 2400 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Honda
    Model: S2000
    Generacja: AP2
    Seria: Roadster
    Modyfikacja: 2.0 MT (237 KM)
    Rodzaj nadwozia: Roadster
    Lata produkcji: 2004 - 2009
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 4135 [mm]
    Szerokość: 1750 [mm]
    Wysokość: 1270 [mm]
    Rozstaw osi: 2400 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1470 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1510 [mm]
    Masa własna: 1250 [kg]
    Prześwit: 130 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 141 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 141 [litr]
    Średnica zawracania: 10.80 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1997 [cm³]
    Moc silnika: 174 [kW] | 237 [KM]
    Maksymalne obroty: do 8 300 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 208 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 87.0 [mm]
    Skok tłoka: 84.4 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 7 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 13.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 10.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 8.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 6.2 [s]
    Zasięg: od 360 do 630 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 50 [litr]
    Prędkość maksymalna: 241 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Podwójne wahacze, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Podwójne wahacze, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT39971] korzystająć z tej wiadomości na PW.