Ford Focus I Lift 1.8 TDDi MT (75 KM) kombi 5-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford Focus I Lift 1.8 TDDi MT (75 KM) kombi 5-drzwi

    Ford Focus w wersji I Lift 1.8 TDDi MT (75 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2001 do 2005 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1753 cm³ (1.8L) osiągający maksymalną moc 75 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 175 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 15.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 185 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.6 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 982 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4454 mm, jest szerokie na 1699 mm, a wysokość jego jest równa 1498 mm. Rozstaw osi na poziomie 2615 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Ford
    Model: Focus
    Generacja: I Lift
    Seria: kombi 5-drzwi
    Modyfikacja: 1.8 TDDi MT (75 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 2001 - 2005
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4454 [mm]
    Szerokość: 1699 [mm]
    Wysokość: 1498 [mm]
    Rozstaw osi: 2615 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1484 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1477 [mm]
    Masa własna: 1232 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1580 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 520 [litr]
    Masa całkowita: 1775 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1753 [cm³]
    Moc silnika: 55 [kW] | 75 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 175 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 800 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 6.90 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.60 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.30 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 15.2 [s]
    Zasięg: od 800 do 1 280 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 55 [litr]
    Prędkość maksymalna: 185 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Wahacze trójkątne
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT40003] korzystająć z tej wiadomości na PW.