Toyota Innova I Lift 2.5 D-4D MT 7seat (102 KM) Minivan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Toyota Innova I Lift 2.5 D-4D MT 7seat (102 KM) Minivan

    Toyota Innova w wersji I Lift 2.5 D-4D MT 7seat (102 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu minivan produkowany w latach od 2008 do 2011 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2494 cm³ (2.5L) osiągający maksymalną moc 102 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 200 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 688 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy sześć miejsc dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 7 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4580 mm, jest szerokie na 1770 mm, a wysokość jego jest równa 1745 mm. Rozstaw osi na poziomie 2750 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Toyota
    Model: Innova
    Generacja: I Lift
    Seria: Minivan
    Modyfikacja: 2.5 D-4D MT 7seat (102 KM)
    Rodzaj nadwozia: Minivan
    Lata produkcji: 2008 - 2011
    Liczba miejsc: 7

    Wymiary i masa

    Długość: 4580 [mm]
    Szerokość: 1770 [mm]
    Wysokość: 1745 [mm]
    Rozstaw osi: 2750 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1510 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1510 [mm]
    Masa własna: 1660 [kg]
    Prześwit: 176 [mm]
    Ładowność: 640 [kg]
    Masa całkowita: 2300 [kg]
    Średnica zawracania: 10.80 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 2494 [cm³]
    Moc silnika: 75 [kW] | 102 [KM]
    Maksymalne obroty: do 3 600 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 200 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 92.0 [mm]
    Skok tłoka: 93.8 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 1 400 do 3 400 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 9.80 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 8.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 7.50 [l/100km]
    Zasięg: od 560 do 730 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa: 55 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT40279] korzystająć z tej wiadomości na PW.