Mitsubishi Lancer Evolution V 2.0 Twin-Scroll Turbo MT (280 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mitsubishi Lancer Evolution V 2.0 Twin-Scroll Turbo MT (280 KM) Sedan

    Ocena: 0.0/5
    Mitsubishi Lancer Evolution w wersji V 2.0 Twin-Scroll Turbo MT (280 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 1998 do 1999 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1997 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 280 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 373 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na cztery koła. Taka konfiguracja pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 180 km/h. Zbiornik paliwa ma pojemność 50 litrów.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4345 mm, jest szerokie na 1770 mm, a wysokość jego jest równa 1415 mm. Rozstaw osi na poziomie 2510 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mitsubishi
    Model: Lancer Evolution
    Generacja: V
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.0 Twin-Scroll Turbo MT (280 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 1998 - 1999
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4345 [mm]
    Szerokość: 1770 [mm]
    Wysokość: 1415 [mm]
    Rozstaw osi: 2510 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1495 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1490 [mm]
    Masa własna: 1260 [kg]
    Prześwit: 150 [mm]
    Masa całkowita: 1535 [kg]
    Średnica zawracania: 11.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1997 [cm³]
    Moc silnika: 206 [kW] | 280 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 373 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Twin-scroll
    Średnica cylindra: 85.0 [mm]
    Skok tłoka: 88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: 4x4

    Spalanie i osiągi

    Norma ekologiczna EURO: EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa: 50 [litr]
    Prędkość maksymalna: 180 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT41218] korzystająć z tej wiadomości na PW.