Audi TT 8N Lift 1.8 T MT (180 KM) Roadster

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Audi TT w wersji 8N Lift 1.8 T MT (180 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu roadster produkowany w latach od 2002 do 2006 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1781 cm³ (1.8L) osiągający maksymalną moc 180 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 235 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 8.1 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 197 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 8.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 56 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 683 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4041 mm, jest szerokie na 1764 mm, a wysokość jego jest równa 1349 mm. Rozstaw osi na poziomie 2422 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Audi
    Model
    TT
    Generacja
    8N Lift
    Seria
    Roadster
    Modyfikacja
    1.8 T MT (180 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Roadster
    Lata produkcji
    2002 - 2006
    Liczba miejsc
    2
    Wymiary i masa
    Długość
    4041 [mm]
    Szerokość
    1764 [mm]
    Wysokość
    1349 [mm]
    Rozstaw osi
    2422 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1528 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1513 [mm]
    Masa własna
    1310 [kg]
    Prześwit
    130 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    220 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    220 [litr]
    Masa całkowita
    1610 [kg]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    1781 [cm³]
    Moc silnika
    132 [kW] | 180 [KM]
    Maksymalne obroty
    od 5 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    235 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    81.0 [mm]
    Skok tłoka
    86.4 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    5
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 1 950 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb98 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    11.20 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    8.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    6.40 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    8.1 [s]
    Zasięg
    od 500 do 880 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa
    56 [litr]
    Prędkość maksymalna
    197 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne
    Sprężyny śrubowe
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT41517] korzystająć z tej wiadomości na PW.