Audi TT 8N Lift 1.8 T MT (180 KM) Roadster

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Audi TT 8N Lift 1.8 T MT (180 KM) Roadster

    Audi TT w wersji 8N Lift 1.8 T MT (180 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu roadster produkowany w latach od 2002 do 2006 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1781 cm³ (1.8L) osiągający maksymalną moc 180 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 235 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 8.1 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 197 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 8.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 56 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 683 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4041 mm, jest szerokie na 1764 mm, a wysokość jego jest równa 1349 mm. Rozstaw osi na poziomie 2422 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Audi
    Model: TT
    Generacja: 8N Lift
    Seria: Roadster
    Modyfikacja: 1.8 T MT (180 KM)
    Rodzaj nadwozia: Roadster
    Lata produkcji: 2002 - 2006
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 4041 [mm]
    Szerokość: 1764 [mm]
    Wysokość: 1349 [mm]
    Rozstaw osi: 2422 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1528 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1513 [mm]
    Masa własna: 1310 [kg]
    Prześwit: 130 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 220 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 220 [litr]
    Masa całkowita: 1610 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1781 [cm³]
    Moc silnika: 132 [kW] | 180 [KM]
    Maksymalne obroty: od 5 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 235 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 81.0 [mm]
    Skok tłoka: 86.4 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 5
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 950 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 11.20 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 8.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 6.40 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 8.1 [s]
    Zasięg: od 500 do 880 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 56 [litr]
    Prędkość maksymalna: 197 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT41517] korzystająć z tej wiadomości na PW.