Mitsubishi Galant IX 2.0 AT (160 KM) CN Sedan 4-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mitsubishi Galant IX 2.0 AT (160 KM) CN Sedan 4-drzwi

    Ocena: 0.0/5
    Mitsubishi Galant w wersji IX 2.0 AT (160 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2003 do 2011 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1998 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 160 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 183 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 8.6 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 67 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 779 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4860 mm, jest szerokie na 1845 mm, a wysokość jego jest równa 1485 mm. Rozstaw osi na poziomie 2750 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mitsubishi
    Model: Galant
    Generacja: IX
    Seria: CN Sedan 4-drzwi
    Modyfikacja: 2.0 AT (160 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2003 - 2011
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4860 [mm]
    Szerokość: 1845 [mm]
    Wysokość: 1485 [mm]
    Rozstaw osi: 2750 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1570 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1570 [mm]
    Masa własna: 1600 [kg]
    Prześwit: 160 [mm]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1998 [cm³]
    Moc silnika: 118 [kW] | 160 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 183 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 8.60 [l/100km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 67 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT42016] korzystająć z tej wiadomości na PW.