Ford Mustang VI 5.2 MT (526 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford Mustang VI 5.2 MT (526 KM) Coupe

    Ocena: 0.0/5
    Ford Mustang w wersji VI 5.2 MT (526 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 2014 do 2018 roku. Model ten otrzymał ośmiocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 5163 cm³ (5.2L) osiągający maksymalną moc 526 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 583 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 14.7 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 59 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 401 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4784 mm, jest szerokie na 1916 mm, a wysokość jego jest równa 1381 mm. Rozstaw osi na poziomie 2720 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Ford
    Model: Mustang
    Generacja: VI
    Seria: Coupe
    Modyfikacja: 5.2 MT (526 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 2014 - 2018
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4784 [mm]
    Szerokość: 1916 [mm]
    Wysokość: 1381 [mm]
    Rozstaw osi: 2720 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1570 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1637 [mm]
    Masa własna: 1707 [kg]
    Prześwit: 130 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 408 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 408 [litr]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 5163 [cm³]
    Moc silnika: 387 [kW] | 526 [KM]
    Maksymalne obroty: do 7 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 583 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 8
    Średnica cylindra: 94.0 [mm]
    Skok tłoka: 93.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 750 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 16.80 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 14.70 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 11.20 [l/100km]
    Zasięg: od 350 do 530 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 59 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Kolumny MacPhersona
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT43606] korzystająć z tej wiadomości na PW.