Mitsubishi Eclipse 1G Lift 2.0 AT Turbo (192 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mitsubishi Eclipse 1G Lift 2.0 AT Turbo (192 KM) Coupe

    Ocena: 0.0/5
    Mitsubishi Eclipse w wersji 1G Lift 2.0 AT Turbo (192 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 1992 do 1994 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1997 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 192 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 275 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 7.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 230 km/h. Zbiornik paliwa ma pojemność 60 litrów.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4390 mm, jest szerokie na 1695 mm, a wysokość jego jest równa 1321 mm. Rozstaw osi na poziomie 2470 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mitsubishi
    Model: Eclipse
    Generacja: 1G Lift
    Seria: Coupe
    Modyfikacja: 2.0 AT Turbo (192 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 1992 - 1994
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4390 [mm]
    Szerokość: 1695 [mm]
    Wysokość: 1321 [mm]
    Rozstaw osi: 2470 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1465 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1455 [mm]
    Masa własna: 1403 [kg]
    Prześwit: 155 [mm]
    Masa całkowita: 1620 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1997 [cm³]
    Moc silnika: 141 [kW] | 192 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 275 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 85.0 [mm]
    Skok tłoka: 88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 7.2 [s]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]
    Prędkość maksymalna: 230 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Belka skrętna, Kolumny MacPhersona
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT44825] korzystająć z tej wiadomości na PW.