Mazda RX-7 FD 1.3 AT (255 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mazda RX-7 FD 1.3 AT (255 KM) Coupe

    Mazda RX-7 w wersji FD 1.3 AT (255 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 1991 do 2000 roku. Model ten otrzymał dwucylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1308 cm³ (1.3L) osiągający maksymalną moc 255 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 294 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 11.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 76 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 664 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4295 mm, jest szerokie na 1750 mm, a wysokość jego jest równa 1230 mm. Rozstaw osi na poziomie 2425 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mazda
    Model: RX-7
    Generacja: FD
    Seria: Coupe
    Modyfikacja: 1.3 AT (255 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 1991 - 2000
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4295 [mm]
    Szerokość: 1750 [mm]
    Wysokość: 1230 [mm]
    Rozstaw osi: 2425 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1460 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1460 [mm]
    Masa własna: 1281 [kg]
    Prześwit: 135 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 122 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 122 [litr]
    Średnica zawracania: 10.90 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1308 [cm³]
    Moc silnika: 188 [kW] | 255 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 294 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Sprężarek śrubowych obrotowym-tłokowy (Wankel)
    Liczba cylindrów: 2
    Rodzaj doładowania: Biturbo
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 5 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 13.10 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 11.45 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 9.80 [l/100km]
    Zasięg: od 580 do 780 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 76 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Podwójne wahacze, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Podwójne wahacze, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT44937] korzystająć z tej wiadomości na PW.