MG ZT I 2.0 CDTi MT (116 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • MG ZT I 2.0 CDTi MT (116 KM) kombi

    MG ZT w wersji I 2.0 CDTi MT (116 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2001 do 2005 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1951 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 116 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 260 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 190 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 65 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1300 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4790 mm, jest szerokie na 1780 mm, a wysokość jego jest równa 1410 mm. Rozstaw osi na poziomie 2750 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: MG
    Model: ZT
    Generacja: I
    Seria: kombi
    Modyfikacja: 2.0 CDTi MT (116 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 2001 - 2005
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4790 [mm]
    Szerokość: 1780 [mm]
    Wysokość: 1410 [mm]
    Rozstaw osi: 2750 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1560 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1610 [mm]
    Masa własna: 1580 [kg]
    Prześwit: 120 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 400 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 400 [litr]
    Masa całkowita: 2030 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1951 [cm³]
    Moc silnika: 85 [kW] | 116 [KM]
    Maksymalne obroty: od 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 260 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 84.0 [mm]
    Skok tłoka: 88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 100 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 11.0 [s]
    Zasięg: od 930 do 1 630 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 65 [litr]
    Prędkość maksymalna: 190 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT45304] korzystająć z tej wiadomości na PW.