Daewoo Lacetti I 2.0 TCDI MT (121 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Daewoo Lacetti I 2.0 TCDI MT (121 KM) Sedan

    Daewoo Lacetti w wersji I 2.0 TCDI MT (121 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2002 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1991 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 121 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 280 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.1 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 186 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.3 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 952 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4515 mm, jest szerokie na 1725 mm, a wysokość jego jest równa 1445 mm. Rozstaw osi na poziomie 2600 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Daewoo
    Model: Lacetti
    Generacja: I
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.0 TCDI MT (121 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2002 - 2018
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4515 [mm]
    Szerokość: 1725 [mm]
    Wysokość: 1445 [mm]
    Rozstaw osi: 2600 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1480 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1480 [mm]
    Masa własna: 1295 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 404 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 404 [litr]
    Średnica zawracania: 10.40 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1991 [cm³]
    Moc silnika: 89 [kW] | 121 [KM]
    Maksymalne obroty: do 3 800 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 280 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 83.0 [mm]
    Skok tłoka: 92.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.10 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.30 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.60 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 10.1 [s]
    Zasięg: od 850 do 1 300 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]
    Prędkość maksymalna: 186 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT45896] korzystająć z tej wiadomości na PW.