Mazda MX-5 NC 2.0 MZR AT (166 KM) Roadster

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mazda MX-5 NC 2.0 MZR AT (166 KM) Roadster

    Mazda MX-5 w wersji NC 2.0 MZR AT (166 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu roadster produkowany w latach od 2005 do 2008 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1999 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 166 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 190 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 48 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 533 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3995 mm, jest szerokie na 1720 mm, a wysokość jego jest równa 1245 mm. Rozstaw osi na poziomie 2330 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mazda
    Model: MX-5
    Generacja: NC
    Seria: Roadster
    Modyfikacja: 2.0 MZR AT (166 KM)
    Rodzaj nadwozia: Roadster
    Lata produkcji: 2005 - 2008
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 3995 [mm]
    Szerokość: 1720 [mm]
    Wysokość: 1245 [mm]
    Rozstaw osi: 2330 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1490 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1495 [mm]
    Masa własna: 1146 [kg]
    Prześwit: 136 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 150 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 150 [litr]
    Średnica zawracania: 9.40 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1999 [cm³]
    Moc silnika: 122 [kW] | 166 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 700 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 190 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 87.5 [mm]
    Skok tłoka: 83.1 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 5 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 10.20 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 9.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 7.80 [l/100km]
    Zasięg: od 470 do 620 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 48 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Podwójne wahacze, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT47241] korzystająć z tej wiadomości na PW.