Ford C-Max I 2.0 TDCi MT (136 KM) Minivan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford C-Max I 2.0 TDCi MT (136 KM) Minivan

    Ford C-Max w wersji I 2.0 TDCi MT (136 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu minivan produkowany w latach od 2003 do 2007 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1997 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 320 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.6 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 201 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 53 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 914 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4333 mm, jest szerokie na 1825 mm, a wysokość jego jest równa 1595 mm. Rozstaw osi na poziomie 2640 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Ford
    Model: C-Max
    Generacja: I
    Seria: Minivan
    Modyfikacja: 2.0 TDCi MT (136 KM)
    Rodzaj nadwozia: Minivan
    Lata produkcji: 2003 - 2007
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4333 [mm]
    Szerokość: 1825 [mm]
    Wysokość: 1595 [mm]
    Rozstaw osi: 2640 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1535 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1531 [mm]
    Masa własna: 1506 [kg]
    Prześwit: 160 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1620 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 550 [litr]
    Ładowność: 484 [kg]
    Masa całkowita: 1990 [kg]
    Średnica zawracania: 10.70 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1997 [cm³]
    Moc silnika: 100 [kW] | 136 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 320 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 85.0 [mm]
    Skok tłoka: 88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.60 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.80 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.6 [s]
    Zasięg: od 700 do 1 100 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 53 [litr]
    Prędkość maksymalna: 201 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT47522] korzystająć z tej wiadomości na PW.