Peugeot 3008 I Lift 1.6 THP AT (156 KM) Crossover

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 3008 I Lift 1.6 THP AT (156 KM) Crossover

    Peugeot 3008 w wersji I Lift 1.6 THP AT (156 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu crossover produkowany w latach od 2013 do 2016 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1598 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 156 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 240 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 202 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.6 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 789 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4365 mm, jest szerokie na 1837 mm, a wysokość jego jest równa 1639 mm. Rozstaw osi na poziomie 2613 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 3008
    Generacja: I Lift
    Seria: Crossover
    Modyfikacja: 1.6 THP AT (156 KM)
    Rodzaj nadwozia: Crossover
    Lata produkcji: 2013 - 2016
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4365 [mm]
    Szerokość: 1837 [mm]
    Wysokość: 1639 [mm]
    Rozstaw osi: 2613 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1532 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1527 [mm]
    Masa własna: 1621 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1604 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 512 [litr]
    Ładowność: 409 [kg]
    Masa całkowita: 2030 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 3530 [kg]
    Średnica zawracania: 10.90 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1598 [cm³]
    Moc silnika: 115 [kW] | 156 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 240 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 77.0 [mm]
    Skok tłoka: 85.6 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 400 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 11.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 7.60 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.60 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.5 [s]
    Zasięg: od 550 do 1 070 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]
    Prędkość maksymalna: 202 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Belka, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT47755] korzystająć z tej wiadomości na PW.