Toyota C-HR I 1.8 CVT Hybrid (98 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Toyota C-HR I 1.8 CVT Hybrid (98 KM) Hatchback

    Toyota C-HR w wersji I 1.8 CVT Hybrid (98 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2016 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik hybrydowy o pojemności skokowej 1797 cm³ (1.8L) osiągający maksymalną moc 98 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 142 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów CVT która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 170 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 3.6 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 50 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1389 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4360 mm, jest szerokie na 1795 mm, a wysokość jego jest równa 1550 mm. Rozstaw osi na poziomie 2640 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Toyota
    Model: C-HR
    Generacja: I
    Seria: Hatchback
    Modyfikacja: 1.8 CVT Hybrid (98 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2016 - 2018
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4360 [mm]
    Szerokość: 1795 [mm]
    Wysokość: 1550 [mm]
    Rozstaw osi: 2640 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1550 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1550 [mm]
    Masa własna: 1380 [kg]
    Prześwit: 148 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 377 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 377 [litr]
    Ładowność: 480 [kg]
    Masa całkowita: 1860 [kg]
    Średnica zawracania: 10.40 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Hybryda - silnik benzynowy i elektryczny
    Pojemność silnika: 1797 [cm³]
    Moc silnika: 72 [kW] | 98 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 142 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 80.5 [mm]
    Skok tłoka: 88.3 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 600 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna bezstopniowa skrzynia biegów CVT
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 3.30 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 3.60 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 3.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 11.0 [s]
    Zasięg: od 1 520 do 1 320 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO VI
    Pojemność zbiornika paliwa: 50 [litr]
    Prędkość maksymalna: 170 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Dwóch dźwignię, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT47969] korzystająć z tej wiadomości na PW.