Porsche Carrera GT I 5.7 MT (612 KM) targa

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Porsche Carrera GT I 5.7 MT (612 KM) targa

    Porsche Carrera GT w wersji I 5.7 MT (612 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu targa produkowany w latach od 2004 do 2006 roku. Model ten otrzymał dziesięciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 5733 cm³ (5.7L) osiągający maksymalną moc 612 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 590 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 3.9 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 330 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 19.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 92 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 472 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4613 mm, jest szerokie na 1921 mm, a wysokość jego jest równa 1166 mm. Rozstaw osi na poziomie 2730 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Porsche
    Model: Carrera GT
    Generacja: I
    Seria: targa
    Modyfikacja: 5.7 MT (612 KM)
    Rodzaj nadwozia: Targa
    Lata produkcji: 2004 - 2006
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 4613 [mm]
    Szerokość: 1921 [mm]
    Wysokość: 1166 [mm]
    Rozstaw osi: 2730 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1612 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1587 [mm]
    Masa własna: 1380 [kg]
    Masa całkowita: 1600 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 5733 [cm³]
    Moc silnika: 450 [kW] | 612 [KM]
    Maksymalne obroty: do 8 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 590 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 10
    Średnica cylindra: 98.0 [mm]
    Skok tłoka: 76.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 5 750 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 28.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 19.50 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 11.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 3.9 [s]
    Zasięg: od 330 do 840 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 92 [litr]
    Prędkość maksymalna: 330 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Podwójne wahacze
    Zawieszenie tylne: Podwójne wahacze

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT48088] korzystająć z tej wiadomości na PW.
  • Podobne samochody

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Skąd się biorą zniżki na OC?
    Skąd się biorą zniżki na OC? Zakres OC jest dokładnie taki sam w każdym towarzystwie ubezpieczeniowym. Nieco inne mogą być natomiast zniżki na OC przyznawane przez konkretnych ubezpieczycieli. Ci rządzą się swoimi prawami ...
    Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid - test spalania
    Rzeczywiste średnie zużycie paliwa w teście What Car: 5,43 l/100 km Główne zalety nieco mniejszej od RAV4 Hondy CR-V Hybrid to wysoki komfort podróżowania, dużo przestrzeni dla pasażerów i oczywiście ...