Lancia Delta III 1.4 T-Jet MultiAir MT (140 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Lancia Delta III 1.4 T-Jet MultiAir MT (140 KM) Hatchback

    Lancia Delta w wersji III 1.4 T-Jet MultiAir MT (140 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2008 do 2014 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1368 cm³ (1.4L) osiągający maksymalną moc 140 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 230 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 202 km/h. Zbiornik paliwa ma pojemność 57 litrów.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4510 mm, jest szerokie na 1797 mm, a wysokość jego jest równa 1497 mm. Rozstaw osi na poziomie 2700 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Lancia
    Model: Delta
    Generacja: III
    Seria: Hatchback
    Modyfikacja: 1.4 T-Jet MultiAir MT (140 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2008 - 2014
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4510 [mm]
    Szerokość: 1797 [mm]
    Wysokość: 1497 [mm]
    Rozstaw osi: 2700 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1538 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1531 [mm]
    Masa własna: 1395 [kg]
    Prześwit: 110 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1190 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 380 [litr]
    Masa całkowita: 1800 [kg]
    Średnica zawracania: 10.80 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1368 [cm³]
    Moc silnika: 103 [kW] | 140 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 230 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: kompresor
    Średnica cylindra: 72.0 [mm]
    Skok tłoka: 84.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 750 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.2 [s]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 57 [litr]
    Prędkość maksymalna: 202 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT48211] korzystająć z tej wiadomości na PW.