Venturi 400 I 3.0 MT GT (408 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Venturi 400 I 3.0 MT GT (408 KM) Coupe

    Ocena: 0.0/5
    Venturi 400 w wersji I 3.0 MT GT (408 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 1994 do 2018 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2975 cm³ (3L) osiągający maksymalną moc 408 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 540 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 290 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 12 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 90 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 750 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4140 mm, jest szerokie na 1990 mm, a wysokość jego jest równa 1170 mm. Rozstaw osi na poziomie 2500 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Venturi
    Model: 400
    Generacja: I
    Seria: Coupe
    Modyfikacja: 3.0 MT GT (408 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 1994 - 2018
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 4140 [mm]
    Szerokość: 1990 [mm]
    Wysokość: 1170 [mm]
    Rozstaw osi: 2500 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1610 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1715 [mm]
    Masa własna: 1150 [kg]
    Prześwit: 120 [mm]
    Masa całkowita: 1400 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2975 [cm³]
    Moc silnika: 300 [kW] | 408 [KM]
    Maksymalne obroty: od 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 540 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 6
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 93.0 [mm]
    Skok tłoka: 73.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 100 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 20.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 12.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 9.00 [l/100km]
    Zasięg: od 450 do 1 000 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO I i po 1996 roku EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa: 90 [litr]
    Prędkość maksymalna: 290 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Podwójne wahacze
    Zawieszenie tylne: Podwójne wahacze
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT48697] korzystająć z tej wiadomości na PW.