Opel Omega B 3.0 AT (211 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Opel Omega w wersji B 3.0 AT (211 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 1994 do 1999 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2962 cm³ (3L) osiągający maksymalną moc 211 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 270 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.3 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 220 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 12.1 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 75 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 620 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4819 mm, jest szerokie na 1786 mm, a wysokość jego jest równa 1505 mm. Rozstaw osi na poziomie 2730 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Opel
    Model
    Omega
    Generacja
    B
    Seria
    kombi
    Modyfikacja
    3.0 AT (211 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Kombi
    Lata produkcji
    1994 - 1999
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4819 [mm]
    Szerokość
    1786 [mm]
    Wysokość
    1505 [mm]
    Rozstaw osi
    2730 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1514 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1525 [mm]
    Masa własna
    1670 [kg]
    Prześwit
    140 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    1800 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    540 [litr]
    Masa całkowita
    2250 [kg]
    Średnica zawracania
    10.95 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    2962 [cm³]
    Moc silnika
    155 [kW] | 211 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 6 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    270 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów
    Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów
    6
    Średnica cylindra
    86.0 [mm]
    Skok tłoka
    85.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 3 600 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    Pb92 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Automatyczna
    Liczba biegów
    4
    Rodzaj napędu
    Tylny
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    16.90 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    12.10 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    8.60 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    10.3 [s]
    Zasięg
    od 440 do 870 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO I i po 1996 roku EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa
    75 [litr]
    Prędkość maksymalna
    220 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne
    Niezależne, Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT48898] korzystająć z tej wiadomości na PW.