Ford Fiesta VI 1.6 MT (120 KM) Hatchback 5-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford Fiesta w wersji VI 1.6 MT (120 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2008 do 2013 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1596 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 120 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 152 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 193 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 45 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 763 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3950 mm, jest szerokie na 1787 mm, a wysokość jego jest równa 1433 mm. Rozstaw osi na poziomie 2489 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Ford
    Model
    Fiesta
    Generacja
    VI
    Seria
    Hatchback 5-drzwi
    Modyfikacja
    1.6 MT (120 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Hatchback
    Lata produkcji
    2008 - 2013
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    3950 [mm]
    Szerokość
    1787 [mm]
    Wysokość
    1433 [mm]
    Rozstaw osi
    2489 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1493 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1480 [mm]
    Masa własna
    970 [kg]
    Prześwit
    147 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    979 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    281 [litr]
    Masa całkowita
    1500 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami)
    2400 [kg]
    Średnica zawracania
    10.20 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    1596 [cm³]
    Moc silnika
    88 [kW] | 120 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    152 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    79.0 [mm]
    Skok tłoka
    81.4 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 4 050 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego
    Intercooler
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb95 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    7.90 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    5.90 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    4.70 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    9.0 [s]
    Zasięg
    od 570 do 960 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa
    45 [litr]
    Prędkość maksymalna
    193 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Bębnowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne
    Pół-niezależne
     

    Ocena: 0.0/5

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include([ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php): Failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include(): Failed opening '[ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php8.0/pear')
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT49517] korzystająć z tej wiadomości na PW.