Saab 9-5 I 2.2 TDi AT (120 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Saab 9-5 I 2.2 TDi AT (120 KM) Sedan

    Saab 9-5 w wersji I 2.2 TDi AT (120 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 1997 do 2005 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2172 cm³ (2.2L) osiągający maksymalną moc 120 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 280 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 200 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1014 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4810 mm, jest szerokie na 1790 mm, a wysokość jego jest równa 1450 mm. Rozstaw osi na poziomie 2705 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Saab
    Model: 9-5
    Generacja: I
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.2 TDi AT (120 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 1997 - 2005
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4810 [mm]
    Szerokość: 1790 [mm]
    Wysokość: 1450 [mm]
    Rozstaw osi: 2705 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1520 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1520 [mm]
    Masa własna: 1600 [kg]
    Prześwit: 145 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 500 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 500 [litr]
    Masa całkowita: 2090 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 2172 [cm³]
    Moc silnika: 88 [kW] | 120 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 300 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 280 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 84.0 [mm]
    Skok tłoka: 98.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 9.30 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.90 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.40 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 11.5 [s]
    Zasięg: od 750 do 1 300 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO II i po 2000 roku EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 70 [litr]
    Prędkość maksymalna: 200 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Zawieszenie pół zależne - tylna belka skrętna

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT5370] korzystająć z tej wiadomości na PW.