Tata Estate I 1.9 D MT (68 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Tata Estate I 1.9 D MT (68 KM) kombi

    Tata Estate w wersji I 1.9 D MT (68 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 1993 do 2000 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1948 cm³ (1.9L) osiągający maksymalną moc 68 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 118 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 113 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 50 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 526 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4625 mm, jest szerokie na 1700 mm, a wysokość jego jest równa 1610 mm. Rozstaw osi na poziomie 2825 mm i większy jest zarezerwowany dla samochodów klasy wyższej-średniej i luksusowych limuzyn co pozwala na komfortowe dłuższe podróże i zapewnia wystarczającą ilość przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu tak aby czuli się komfortowo.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Tata
    Model: Estate
    Generacja: I
    Seria: kombi
    Modyfikacja: 1.9 D MT (68 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 1993 - 2000
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4625 [mm]
    Szerokość: 1700 [mm]
    Wysokość: 1610 [mm]
    Rozstaw osi: 2825 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1460 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1450 [mm]
    Masa własna: 1640 [kg]
    Prześwit: 160 [mm]
    Masa całkowita: 2100 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1948 [cm³]
    Moc silnika: 50 [kW] | 68 [KM]
    Maksymalne obroty: od 4 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 118 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 83.0 [mm]
    Skok tłoka: 90.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 12.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 9.50 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 7.00 [l/100km]
    Zasięg: od 420 do 710 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO I i po 1996 roku EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa: 50 [litr]
    Prędkość maksymalna: 113 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Podwójne wahacze
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT5466] korzystająć z tej wiadomości na PW.