Plymouth Neon I 2.0 MT (147 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Plymouth Neon I 2.0 MT (147 KM) Coupe

    Ocena: 0.0/5
    Plymouth Neon w wersji I 2.0 MT (147 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 1994 do 2001 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1996 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 147 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 174 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 47 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 653 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4364 mm, jest szerokie na 1715 mm, a wysokość jego jest równa 1345 mm. Rozstaw osi na poziomie 2642 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Plymouth
    Model: Neon
    Generacja: I
    Seria: Coupe
    Modyfikacja: 2.0 MT (147 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 1994 - 2001
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4364 [mm]
    Szerokość: 1715 [mm]
    Wysokość: 1345 [mm]
    Rozstaw osi: 2642 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1458 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1458 [mm]
    Masa własna: 1082 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 216 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 216 [litr]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1996 [cm³]
    Moc silnika: 108 [kW] | 147 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 600 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 174 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 87.5 [mm]
    Skok tłoka: 83.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 5 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 7.20 [l/100km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO I i po 1996 roku EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa: 47 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Wahacze poprzeczne
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT5789] korzystająć z tej wiadomości na PW.