Mitsubishi Lancer Evolution VI 2.0 T MT (280 KM) TME Sedan 4-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mitsubishi Lancer Evolution w wersji VI 2.0 T MT (280 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 1999 do 2000 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1997 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 280 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 373 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na cztery koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 4.9 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 260 km/h. Zbiornik paliwa ma pojemność 50 litrów.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4350 mm, jest szerokie na 1770 mm, a wysokość jego jest równa 1405 mm. Rozstaw osi na poziomie 2510 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Mitsubishi
    Model
    Lancer Evolution
    Generacja
    VI
    Seria
    TME Sedan 4-drzwi
    Modyfikacja
    2.0 T MT (280 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Sedan
    Lata produkcji
    1999 - 2000
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4350 [mm]
    Szerokość
    1770 [mm]
    Wysokość
    1405 [mm]
    Rozstaw osi
    2510 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1510 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1505 [mm]
    Masa własna
    1360 [kg]
    Prześwit
    140 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    420 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    420 [litr]
    Średnica zawracania
    11.00 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    1997 [cm³]
    Moc silnika
    206 [kW] | 280 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 6 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    373 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    85.0 [mm]
    Skok tłoka
    88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    od 2 750 do 3 800 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego
    Intercooler
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb98 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    4x4
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl pozamiejski
    9.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    4.9 [s]
    Zasięg
    do 510 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO II i po 2000 roku EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa
    50 [litr]
    Prędkość maksymalna
    260 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne
    Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT5932] korzystająć z tej wiadomości na PW.