Audi A4 B5 Lift 2.5 TDI MT (150 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Audi A4 B5 Lift 2.5 TDI MT (150 KM) Sedan

    Audi A4 w wersji B5 Lift 2.5 TDI MT (150 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 1997 do 2001 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2496 cm³ (2.5L) osiągający maksymalną moc 150 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 310 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 220 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 62 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 912 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4479 mm, jest szerokie na 1733 mm, a wysokość jego jest równa 1415 mm. Rozstaw osi na poziomie 2617 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Audi
    Model: A4
    Generacja: B5 Lift
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.5 TDI MT (150 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 1997 - 2001
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4479 [mm]
    Szerokość: 1733 [mm]
    Wysokość: 1415 [mm]
    Rozstaw osi: 2617 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1498 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1479 [mm]
    Masa własna: 1385 [kg]
    Prześwit: 110 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 440 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 440 [litr]
    Ładowność: 550 [kg]
    Masa całkowita: 1935 [kg]
    Średnica zawracania: 11.10 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 2496 [cm³]
    Moc silnika: 110 [kW] | 150 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 310 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 6
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 78.3 [mm]
    Skok tłoka: 86.4 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 1 500 do 3 200 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 9.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.80 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.20 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.0 [s]
    Zasięg: od 640 do 1 190 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 62 [litr]
    Prędkość maksymalna: 220 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Wielowahaczowe, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT5981] korzystająć z tej wiadomości na PW.