Reliant Scimitar SS1 I 1.8i MT Turbo (136 KM) Cabrio

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Reliant Scimitar SS1 I 1.8i MT Turbo (136 KM) Cabrio

    Ocena: 0.0/5
    Reliant Scimitar SS1 w wersji I 1.8i MT Turbo (136 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu cabrio produkowany w latach od 1984 do 1992 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1809 cm³ (1.8L) osiągający maksymalną moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 191 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 7.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 205 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 45 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 563 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3890 mm, jest szerokie na 1580 mm, a wysokość jego jest równa 1240 mm. Rozstaw osi na poziomie 2135 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Reliant
    Model: Scimitar SS1
    Generacja: I
    Seria: Cabrio
    Modyfikacja: 1.8i MT Turbo (136 KM)
    Rodzaj nadwozia: Cabrio
    Lata produkcji: 1984 - 1992
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 3890 [mm]
    Szerokość: 1580 [mm]
    Wysokość: 1240 [mm]
    Rozstaw osi: 2135 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1300 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1320 [mm]
    Masa własna: 840 [kg]
    Prześwit: 150 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 190 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 190 [litr]
    Masa całkowita: 1120 [kg]
    Średnica zawracania: 9.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1809 [cm³]
    Moc silnika: 100 [kW] | 136 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 191 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 83.0 [mm]
    Skok tłoka: 83.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: Pb92 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 10.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 8.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 6.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 7.0 [s]
    Zasięg: od 450 do 750 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 45 [litr]
    Prędkość maksymalna: 205 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Amortyzacja turystyczne
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT6222] korzystająć z tej wiadomości na PW.