Mitsubishi Lancer Evolution VII 2.0 T AT (272 KM) JDM Sedan 4-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mitsubishi Lancer Evolution w wersji VII 2.0 T AT (272 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2001 do 2003 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1997 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 272 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 343 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na cztery koła. Zbiornik paliwa ma pojemność 48 litrów.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4455 mm, jest szerokie na 1770 mm, a wysokość jego jest równa 1450 mm. Rozstaw osi na poziomie 2625 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Mitsubishi
    Model
    Lancer Evolution
    Generacja
    VII
    Seria
    JDM Sedan 4-drzwi
    Modyfikacja
    2.0 T AT (272 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Sedan
    Lata produkcji
    2001 - 2003
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4455 [mm]
    Szerokość
    1770 [mm]
    Wysokość
    1450 [mm]
    Rozstaw osi
    2625 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1515 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1515 [mm]
    Masa własna
    1480 [kg]
    Prześwit
    140 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    430 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    430 [litr]
    Średnica zawracania
    11.80 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    1997 [cm³]
    Moc silnika
    200 [kW] | 272 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 6 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    343 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    85.0 [mm]
    Skok tłoka
    88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 3 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego
    Intercooler
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb98 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Automatyczna
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    4x4
    Spalanie i osiągi
    Norma ekologiczna EURO
    EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa
    48 [litr]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne
    Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT6347] korzystająć z tej wiadomości na PW.