Aston Martin DB11 I 4.0 V8 AT (510 KM) Volante cabrio

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Aston Martin DB11 I 4.0 V8 AT (510 KM) Volante cabrio

    Ocena: 0.0/5
    Aston Martin DB11 w wersji I 4.0 V8 AT (510 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu cabrio produkowany w latach od 2016 do 2018 roku. Model ten otrzymał ośmiocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 3982 cm³ (4L) osiągający maksymalną moc 510 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 675 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o ośmu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 4.1 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 300 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9.9 l/100km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4739 mm, jest szerokie na 1940 mm, a wysokość jego jest równa 1279 mm. Rozstaw osi na poziomie 2805 mm i większy jest zarezerwowany dla samochodów klasy wyższej-średniej i luksusowych limuzyn co pozwala na komfortowe dłuższe podróże i zapewnia wystarczającą ilość przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu tak aby czuli się komfortowo.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Aston Martin
    Model: DB11
    Generacja: I
    Seria: Volante cabrio
    Modyfikacja: 4.0 V8 AT (510 KM)
    Rodzaj nadwozia: Cabrio
    Lata produkcji: 2016 - 2018
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 4739 [mm]
    Szerokość: 1940 [mm]
    Wysokość: 1279 [mm]
    Rozstaw osi: 2805 [mm]
    Masa własna: 1870 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 3982 [cm³]
    Moc silnika: 375 [kW] | 510 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 675 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 8
    Rodzaj doładowania: Biturbo
    Średnica cylindra: 83.0 [mm]
    Skok tłoka: 92.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 2 000 do 5 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 8
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 13.50 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 9.90 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 7.90 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 4.1 [s]
    Norma ekologiczna EURO: EURO VI
    Prędkość maksymalna: 300 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Podwójne wahacze, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT6511] korzystająć z tej wiadomości na PW.