Ford Fiesta VI Lift 1.6 Ti-VCT MT (105 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford Fiesta VI Lift 1.6 Ti-VCT MT (105 KM) Sedan

    Ford Fiesta w wersji VI Lift 1.6 Ti-VCT MT (105 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2013 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1596 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 105 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 148 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.4 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 182 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 45 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 763 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4320 mm, jest szerokie na 1722 mm, a wysokość jego jest równa 1489 mm. Rozstaw osi na poziomie 2489 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Ford
    Model: Fiesta
    Generacja: VI Lift
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 1.6 Ti-VCT MT (105 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2013 - 2018
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4320 [mm]
    Szerokość: 1722 [mm]
    Wysokość: 1489 [mm]
    Rozstaw osi: 2489 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1466 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1466 [mm]
    Masa własna: 1125 [kg]
    Prześwit: 167 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 455 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 455 [litr]
    Ładowność: 471 [kg]
    Masa całkowita: 1560 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 2100 [kg]
    Średnica zawracania: 10.10 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1596 [cm³]
    Moc silnika: 77 [kW] | 105 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 148 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 79.0 [mm]
    Skok tłoka: 81.4 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 8.40 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.90 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.50 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 11.4 [s]
    Zasięg: od 540 do 1 000 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO VI
    Pojemność zbiornika paliwa: 45 [litr]
    Prędkość maksymalna: 182 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Belka skrętna

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT6832] korzystająć z tej wiadomości na PW.