De Tomaso Mangusta I 4.7 MT (302 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • De Tomaso Mangusta w wersji I 4.7 MT (302 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 1967 do 1971 roku. Model ten otrzymał ośmiocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 4727 cm³ (4.7L) osiągający maksymalną moc 302 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 557 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 7.1 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 250 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 15.7 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 90 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 573 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4275 mm, jest szerokie na 1830 mm, a wysokość jego jest równa 1100 mm. Rozstaw osi na poziomie 2500 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    De Tomaso
    Model
    Mangusta
    Generacja
    I
    Seria
    Coupe
    Modyfikacja
    4.7 MT (302 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Coupe
    Lata produkcji
    1967 - 1971
    Liczba miejsc
    2
    Wymiary i masa
    Długość
    4275 [mm]
    Szerokość
    1830 [mm]
    Wysokość
    1100 [mm]
    Rozstaw osi
    2500 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1395 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1450 [mm]
    Masa własna
    1185 [kg]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    4727 [cm³]
    Moc silnika
    222 [kW] | 302 [KM]
    Maksymalne obroty
    od 6 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    557 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów
    Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów
    8
    Średnica cylindra
    102.0 [mm]
    Skok tłoka
    73.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 3 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb95 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    Tylny
    Spalanie i osiągi
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    15.70 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    7.1 [s]
    Norma ekologiczna EURO
    Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa
    90 [litr]
    Prędkość maksymalna
    250 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie
    Podwójne wahacze
    Zawieszenie tylne
    Podwójne wahacze
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT7389] korzystająć z tej wiadomości na PW.