Ford Probe I 3.0 AT (140 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford Probe I 3.0 AT (140 KM) Coupe

    Ford Probe w wersji I 3.0 AT (140 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 1988 do 1993 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2986 cm³ (3L) osiągający maksymalną moc 140 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 224 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 205 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 12.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 57 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 456 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4495 mm, jest szerokie na 1735 mm, a wysokość jego jest równa 1320 mm. Rozstaw osi na poziomie 2515 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Ford
    Model: Probe
    Generacja: I
    Seria: Coupe
    Modyfikacja: 3.0 AT (140 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 1988 - 1993
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4495 [mm]
    Szerokość: 1735 [mm]
    Wysokość: 1320 [mm]
    Rozstaw osi: 2515 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1455 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1465 [mm]
    Masa własna: 1375 [kg]
    Prześwit: 130 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1170 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 340 [litr]
    Średnica zawracania: 9.90 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2986 [cm³]
    Moc silnika: 103 [kW] | 140 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 800 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 224 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 6
    Średnica cylindra: 89.0 [mm]
    Skok tłoka: 80.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 400 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 15.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 12.50 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 10.00 [l/100km]
    Zasięg: od 380 do 570 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 57 [litr]
    Prędkość maksymalna: 205 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Kolumny Macphersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT8069] korzystająć z tej wiadomości na PW.