Volkswagen Golf III 1.9 D MT (64 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Volkswagen Golf w wersji III 1.9 D MT (64 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 1991 do 1998 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1896 cm³ (1.9L) osiągający maksymalną moc 64 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 124 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 18.6 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 154 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.1 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 984 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4340 mm, jest szerokie na 1695 mm, a wysokość jego jest równa 1430 mm. Rozstaw osi na poziomie 2475 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Golf
    Generacja
    III
    Seria
    kombi
    Modyfikacja
    1.9 D MT (64 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Kombi
    Lata produkcji
    1991 - 1998
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4340 [mm]
    Szerokość
    1695 [mm]
    Wysokość
    1430 [mm]
    Rozstaw osi
    2475 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1478 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1465 [mm]
    Masa własna
    1235 [kg]
    Prześwit
    130 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    1425 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    466 [litr]
    Ładowność
    425 [kg]
    Masa całkowita
    1660 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami)
    2510 [kg]
    Średnica zawracania
    10.70 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika
    1896 [cm³]
    Moc silnika
    47 [kW] | 64 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 4 400 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    124 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    79.5 [mm]
    Skok tłoka
    95.5 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 2 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    B7, B10, XTL, ON - olej napędowy
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    8.10 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    6.10 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    4.90 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    18.6 [s]
    Zasięg
    od 740 do 1 220 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa
    60 [litr]
    Prędkość maksymalna
    154 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne
    Bębnowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne
    Drążek skrętny, Stabilizator przechyłów
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT931] korzystająć z tej wiadomości na PW.