Opel Vivaro I Lift 2.5 CDTI L1H1 2700 Easytronic (146 KM) Minivan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Opel Vivaro I Lift 2.5 CDTI L1H1 2700 Easytronic (146 KM) Minivan

    Opel Vivaro w wersji I Lift 2.5 CDTI L1H1 2700 Easytronic (146 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu minivan produkowany w latach od 2006 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2464 cm³ (2.5L) osiągający maksymalną moc 146 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 320 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 170 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 8.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 90 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1098 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy osiem miejsc dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 9 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4782 mm, jest szerokie na 1904 mm, a wysokość jego jest równa 1978 mm. Rozstaw osi na poziomie 3098 mm i większy jest zarezerwowany dla samochodów klasy wyższej-średniej i luksusowych limuzyn co pozwala na komfortowe dłuższe podróże i zapewnia wystarczającą ilość przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu tak aby czuli się komfortowo.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Opel
    Model: Vivaro
    Generacja: I Lift
    Seria: Minivan
    Modyfikacja: 2.5 CDTI L1H1 2700 Easytronic (146 KM)
    Rodzaj nadwozia: Minivan
    Lata produkcji: 2006 - 2018
    Liczba miejsc: 9

    Wymiary i masa

    Długość: 4782 [mm]
    Szerokość: 1904 [mm]
    Wysokość: 1978 [mm]
    Rozstaw osi: 3098 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1615 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1630 [mm]
    Wysokość załadunkowa: 541 [mm]
    Ogjętość przestrzeni ładunkowej: 1 [m³]
    Masa własna: 2120 [kg]
    Ładowność: 715 [kg]
    Masa całkowita: 2835 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 4835 [kg]
    Średnica zawracania: 12.40 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 2464 [cm³]
    Moc silnika: 107 [kW] | 146 [KM]
    Maksymalne obroty: do 3 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 320 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 89.0 [mm]
    Skok tłoka: 99.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 1 500 do 2 250 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna Easytronic
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 9.50 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 8.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 7.40 [l/100km]
    Zasięg: od 950 do 1 220 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 90 [litr]
    Prędkość maksymalna: 170 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Zależne, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT9337] korzystająć z tej wiadomości na PW.