Ford Fiesta VI 1.6 TDCi MT (75 KM) Hatchback 3-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford Fiesta w wersji VI 1.6 TDCi MT (75 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2008 do 2013 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1560 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 75 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 204 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 13.9 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 167 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 45 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1071 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3950 mm, jest szerokie na 1787 mm, a wysokość jego jest równa 1433 mm. Rozstaw osi na poziomie 2489 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Ford
    Model
    Fiesta
    Generacja
    VI
    Seria
    Hatchback 3-drzwi
    Modyfikacja
    1.6 TDCi MT (75 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Hatchback
    Lata produkcji
    2008 - 2013
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    3950 [mm]
    Szerokość
    1787 [mm]
    Wysokość
    1433 [mm]
    Rozstaw osi
    2489 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1493 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1480 [mm]
    Masa własna
    1027 [kg]
    Prześwit
    140 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    979 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    281 [litr]
    Masa całkowita
    1550 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami)
    2300 [kg]
    Średnica zawracania
    10.20 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika
    1560 [cm³]
    Moc silnika
    55 [kW] | 75 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    204 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Common Rail
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    75.0 [mm]
    Skok tłoka
    88.3 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 1 750 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego
    Intercooler
    Rodzaj paliwa
    B7, B10, XTL, ON - olej napędowy
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    5.20 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    4.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    3.60 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    13.9 [s]
    Zasięg
    od 870 do 1 250 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa
    45 [litr]
    Prędkość maksymalna
    167 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Bębnowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne
    Pół-niezależne
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT9372] korzystająć z tej wiadomości na PW.